ScrollToTop

Szkolenia miękkie

Zarządzanie sobą w czasie

Zagadnienia:

Moduł I

Wprowadzenie do tematu, analiza potrzeb, analiza rzeczywistego spędzania czasu

  • Powitanie, przedstawienie się uczestników, oczekiwania wobec szkolenia
  • Analiza czasu - wprowadzenie, ankieta, omówienie wyników
  • Dlaczego należy sporządzać budżet czasu – na co tak naprawdę zużywamy nasz czas?
  • Diagnozowanie rzeczywistych potrzeb
  • Zarządzanie sobą w czasie, a wypalenie zawodowe
  • Zarządzanie sobą w czasie jako element koncentracji i mobilizacji pracownika
  • Krąg Reguł poruszania się w czasie

Moduł II

Proces wytyczania celów i priorytetów

  • Definiowanie celów, warunki poprawnego sformułowania celu i zadań do realizacji
  • Na co należy zwracać uwagę przy formułowaniu celów
  • Wyznaczanie celów krótkoterminowych i perspektywicznych
  • Osiąganie celów w czasie

Moduł III

Zasady zarządzania priorytetami

  • Cele a Priorytety - co jest naprawdę ważne
  • Techniki ustalania ważności zadań
  • Metoda salami czyli szczegółowość w wyznaczaniu zadań
  • Reguła Pareto, Reguła ABC
  • Jak ustalać priorytety pod względem ich pilności i ważności - metoda Eisenhowera,
  • Matryca Covey’a jako narzędzie osiągnięcia równowagi i wysokiej efektywności

Moduł IV

Efektywne planowanie przebiegu dnia

  • Ile czasu należy poświęcać na planowanie codziennych czynności
  • Reguły planowania czasu i dlaczego planowanie przeciwdziała wypaleniu zawodowemu
  • Plan Proaktywny a Plan Reaktywny czyli posłuchaj swojego języka
  • Najczęstsze błędy planowania

Moduł V

Realizacja zadań - klucz do efektywności zawodowej

  • Krzywa sprawności i optymalne wykorzystanie energii w ciągu dnia
  • Organizacja pracy poprzez planowanie bloków pracy
  • Dobry Plan Działania najlepszym motywatorem ludzi sukcesu
  • Tabela efektywnie spędzanego czasu i realizacji zadań; listy kontrolne oraz arkusze robocze
  • Maratończyk czy Sprinter czyli zasady zarządzania energią

Moduł VI

Bariery w zarządzaniu sobą w czasie i jak sobie z nimi radzić

    • Jak realistycznie budować swój plan czasowy
    • Bariery zewnętrzne i wewnętrzne:
    • Identyfikacja złodziei czasu czyli dlaczego „oni” nam przeszkadzają
    • Identyfikacja barier psychologicznych i zgubnych ulubionych nawyków
    • Wypracowanie efektywnych strategii przeciwdziałania zakłóceniom w pracy
    • Złote Zasady zarządzania czasem do zastosowania „od już”
    • Kontrola jako czynnik niwelujący istniejące bariery czasowe
    • Odkładania spraw na później - najbardziej powszechny z nawyków!

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy

Autorski program Anny E. Rębosz 3

Moduł VII

Jak pracować w erze opartej na reagowaniu

  • Optymalizacja metod pracy całego zespołu
  • Skupienie jako przewaga konkurencyjna
  • Paradoks nowych technologii
  • Nieprzerwany strumień e-maili - pokusa nie do odparcia!
  • Stres a znaczniki postępu

Moduł VIII

Delegowanie zadań i elementy efektywnej komunikacji

  • Korzyści z delegowania
  • Poziomy delegowania
  • Przyczyny niedelegowania
  • Problemy z delegowaniem i jak je rozwiązywać
  • Tworzenie harmonogramu zadań

Negocjacje

Zagadnienia:

Moduł I

Moduł II

Moduł III

Moduł IV

Moduł IV

Zarządzanie zespołem

Zagadnienia:

Moduł I

Moduł II

Moduł III

Moduł IV

Moduł IV

Profesjonalna obsługa klienta

Zagadnienia:

Moduł I

Moduł II

Moduł III

Moduł IV

Moduł IV

Rekrutacja

Zagadnienia:

Moduł I

Moduł II

Moduł III

Moduł IV

Moduł IV

Zarządzanie emocjami i stresem

Zagadnienia:

Moduł I

Moduł II

Moduł III

Moduł IV

Moduł IV

Coaching dla menagerów

Zagadnienia:

Moduł I

Moduł II

Moduł III

Moduł IV

Moduł IV