ScrollToTop

13- 14.12.2018 r. Zakopane

 

Zarządzanie zespołem, motywowanie, reagowanie na błędy

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu , które prowadzone jest w formie praktycznego  treningu wybranych umiejętności menedżerskich, nieodzownych w pracy kierowników, mistrzów czy brygadzistów. Głównym celem szkolenia jest poznanie najnowszych trendów w zarządzaniu zespołami z uwzględnieniem specyfiki kierowania działami  produkcji oraz UR  oraz  nabycie umiejętności wykorzystania ich w praktyce. Szkolenie przebiega w formie aktywnych warsztatów, w spontanicznej i przyjaznej atmosferze, co pozwala z łatwością nabyć praktyczną wiedzę i umiejętności stosowania metod psychologicznych, przydatnych w zarządzaniu zespołem pracowników.

Uczestnicy:

            Adresatami warsztatu są szefowie i menadżerowie zespołów. Osoby dla których istotne jest budowanie efektywnych i odpowiedzialnych zespołów.

Cel szkolenia:

            Celem warsztatu jest nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu budowania pożądanych relacji z podwładnymi oraz wdrażania struktur motywacyjnych. Szczególnie istotne jest, aby uczestnicy potrafili przekazywać zadania i egzekwować ich realizacje i umiejętnie reagować na błędy pracowników.

            Korzyścią dla uczestników będzie możliwość przećwiczenia praktycznych umiejętności menadżerskich potrzebnych w codziennej pracy. Poznają narzędzia i działania jakie podejmują przełożeni w celu budowania odpowiedzialności u podwładnych. Dowiedzą się jak komunikować podwładnym czego od nich oczekujemy.

Zagadnienia:

  •  Style zarządzania i relacje z podwładnymi
    • Zdania szefa
    • Autodiagnza własnego stylu zarządzania wg modelu Hersey-Blancharda
    • Władza i autorytet
  • Poziomy komunikacji z podwładnymi
    • Polecenie służbowe
    • Prośba
    • Negocjacje z podwładnymi
  • Delegowanie zadań i uprawnień
    • Jak przekazać polecenie służbowe
    • Jak zbudować odpowiedzialność za zadanie u podwładnego
  • Planowanie oraz kontrola realizacji zadań
  • Systemy motywacyjne (finansowe i pozafinansowe)
    • Cechy efektywnego systemu motywacyjnego finansowego
    • Motywacja pozafinansowa
    • Motywacja wewnętrzna pracownika
  • Budowanie świadomości i odpowiedzialności podwładnych
    • Poziomy zaangażowania pracowników
    • Reguły gry szefa
    • Jak sprawić by pracownicy identyfikowali się z przełożonym
  • Przekazywanie decyzji o karach i nagrodach, ocenie
    • Informacja zwrotna
  • Rozmowa korygująca zachowanie
    • Co zrobić, gdy pracownik popełnił błąd
    • Jak podwładnego nie zdemotywować
    • Pochwała jako narzędzie budowania motywacji
    • Zasady udzielania motywujących informacji zwrotnych – krytyka i pochwała
  • Asertywność w zarządzaniu
    • Stawianie granic
    • „Zdarta płyta”
    • Sankcje
  • Rozwiązywanie konfliktów w zespołach

Metodologia  szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest metoda warsztatową z zastosowaniem:

  • symulacji z wykorzystaniem kamery video
  • ćwiczeń indywidualnych i zespołowych
  • mini wykładów i prezentacji
  • wspólnych dyskusji, refleksji i podsumowań

Miejsce szkolenia: Hotel Logos

Zakopane

Termin szkolenia: 

13-14.12.2018 r.

 

Koszt szkolenia:

1390,00 zł netto/osoba

Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 150 zł netto/doba

TRENER: 

Praktyk biznesu. Posiada 20 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach komercyjnych z czego 15 lat w jednej z największych korporacji FMCG na świecie. Ostatnie 6 lat jako szef dystryktu zarządzał ponad pięćdziesięcioosobowym zespołem sprzedażowym oraz był członkiem TOP 30 managerów oddziału w Polsce. Zdobył praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży, budowaniu i realizowaniu strategii krótko-i długoterminowej, budowaniem zespołów handlowców, tworzeniem oraz wprowadzaniem i negocjowaniem warunków handlowych, implementacją standardów ekspozycyjnych. Współtworzył jeden z pierwszych systemów elektronicznego wsparcia sprzedaży (Sales Force Automation) oraz nadzorował wdrożenie od strony użytkownika. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu w Katowicach. Uzyskał tytuł Mistrz Praktyk NLP. Uczył się m.in. u Roberta Diltsa, Stephena Gilligana i Richarda Bol-stada.Posiada certyfikacje trenerską Dale Carnegie Training oraz Learn Coaching i LENA (WiFi Austria). Posiada certyfikat menadżera DiSC Everything.Jest mediatorem sądowym (numer kwalifikacji 263502).Wybrani Klienci Trenera: Amica Wronki, KBR Poland Sp. z o.o., GEFCO Polska Sp. z o.o., PHU Apin, Nivis, Wirthwein Polska Sp. z o.o., Italcolor, Orlen Petrotank, Gredan, PSA Finance, Kronospan, Medivet, Komplex – Torus, Kancelaria DANTONS, BRE Leasing, SKOK, Konsorcjum ELMEGA, Cabis, PZU, Alior Bank, Foods, Żywiec Zdrój, Rieber Foods Polska S.A Fabryki Galanterii Czekoladowej Edbol, Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o., Sawex Foods, PKN Orlen, Ceramika Paradyż, Stalprofil S.A., Tezet S.A., Wix Filtron, PPW Morfeusz, Suominen Flexibles, Swedwood, Kapsch Telamatic Services Poland, „BIOMED-LUBLIN” Wytwórnia Surowic i Szczepionek.Współpracuje z wieloma cenionymi firmami szkoleniowymi.

Cena szkolenia obejmuje:

  • Dydaktykę ,
  • Indywidualne konsultacje z trenerem,
  • Materiały szkoleniowe,
  • Pełne wyżywienie,
  • Zakwaterowanie,
  • Certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wypełnienie i przesłanie karty zgłoszenia na adres mailowy: biuro@cst.edu.pl

Bliższych informacji na temat szkolenia można uzyskać:

iwona.skrzypczak@cst.edu.pl   nr tel. 510 – 268 – 403

sylwia.slowik@cst.edu.pl   nr tel. 575 – 268 – 403